Hoe het APK / APKS / OBB-bestand op Android te installeren
Hallo, Daar kan u de APK bestanden gratis downloaden "SAKTI" voor THL T7, APK bestandsversie is 2.3.7 om te downloaden op uw THL T7 druk enkel op deze knop. Gemakkelijk en gegarandeerd. We bieden enkel originele APK bestanden aan. Indien één van de producten op deze site uw rechten schendt, rapporteer dit dan
De toepassing van SAKTI POLDA JAMBI (geïntegreerd en interactief politie-aanvraagsysteem) is een eenvoudige container / faciliteit voor de gemeenschap in het overbrengen van de informatie / klachten van de mensen verpakt in het Police Information Technology Application System, geschikt voor het verwerken van Urgent (Emmergency) gemeenschapsinformatie / snelle, procedurele en transparantie van rechtshandhaving in het rechtsgebied van Polda Jambi-Polres Ranks door het tonen van de tijdparameters Proces na ontvangst van rapporten tot de aanwezigheid van politiepersoneel op de plaats van Genesis Case (TKP).
Toepassing SAKTI POLDA JAMBI (Geïntegreerd en interactief politie-aanvraagsysteem) heeft het proces van het upgraden van het systeem met kenmerken van informatiediensten doorlopen / openbare klachten zijn verpakt in 1 pictogram:
1. WhatsApp (de gemeenschap kan de faciliteit voor videobellen gebruiken, foto verzenden met een beschrijving van het incident) rechtstreeks communiceren met servicemedewerker Polda Jambi Quick Response
• Whatsapp-groep of privé-telefoonnummer van de biefstukhouder zal de media zijn bij het overbrengen van de informatie / klachten van de gemeenschap in het verbeteren van Kamtibmas in het rechtsgebied van Polda Jambi / Polres Ranks bij het begeleiden van leiders van de gemeenschap bij het controleren van het systeem van operators in Jambi Police Service Snelle reactie
2. SMS Gateway nummer 08117435959 met de bedoeling van de gemeenschap in gebieden die niet zijn bereikt, kan het internet voorzien in klachteninformatie die geleidelijk wordt geactualiseerd tot het politiepersoneel dat in elk dorp of subdistrict diende (Bhabin kamtibmas)
3. Call Centre 0741 34406 (jacht), belangrijk nummer van Polda Jambi dat direct verbonden is met Polres Ranks en interinstitutioneel gecentreerd in 1 kamer Commond Center Polda Jambi
4. Facebook Polda Jambi Quick Response kan ook worden gebruikt als een medium om informatie / klachten over te brengen om de veiligheid en openbare orde te handhaven
AARD VAN SAKTI POLDA JAMBI
1) Servicetoepassingen die gecentraliseerd zijn in Command Center Polda Jambi, kunnen door de gemeenschap van alle lagen van de samenleving zo eenvoudig worden benaderd om informatie / klachten aan de politie over te dragen.
2) Communities Direct verbonden met het centrale callcenter (Command Center Polda Jambi) door de juiste services of media te kiezen die moeten worden geselecteerd.
3) Follow-up van de Commond Center-operator Jambi Police reageert onmiddellijk en analyseert en verzendt de informatie / klachten van de gemeenschap naar al het politiepersoneel dat dienstdoende is in het veld, op basis van de dichtstbijzijnde locatie van de plaats van het evenement (TKP), snel en procedureel.
4) Het proces van afhandeling van klager naar TKP relatief snel, kan worden gemeten en weergegeven in tijdparameters (duur van de afhandeling van reistijden ter plaatse) en wordt maatstaf voor de politie en de gemeenschap, zodat het een evaluatie kan zijn om de politiecommunity te maken.
5) Het publiek ontvangt klachten follow-up informatie over de "Klachtstatus en Website Quickresponse.jambi.polri.go.id Menu
6) Soorten openbare informatie / klachten zijn DRINGEND - NOODGEVALLEN tot de eerste politionele actie op de plaats van Genesis (TPTKP). Als er echter informatie is over een rapport van de community dat niet Dringend Noodgeval is, kan het rechtstreeks naar het politiebureau komen in overeenstemming met de regels en van toepassing zijn.
ONDERSTEUNINGSSYSTEEM SAKTI POLDA JAMBI
1. Klachteninformatiesysteem met whattsapp-service, callcenter pstn spkt-110 en sms-gateway
2. Toepassingen android SAKTI POLDA JAMBI uitgevoerd door de verslaggever / gemeenschap en waarbij operators en politie en politie betrokken zijn bij het opvolgen van de informatie / klachtengemeenschap
3. Toepassing van POLDA JAMBI SAKTI uitgevoerd door een snelle reactie van een servicebedrijf doorgestuurd naar de polres, volgens taken van de politiefunctie met kopieën van alle biefstukhouders in elk rechtsgebied
4. Er is een galerij / foto van polri (polda jambi en polres rangen) en er is een nieuwspictogram dat voor public relations banner jambi polda werkt.